My jíme očima a Vy?
Chcete vytvořit zákazníkovi místo, kde se bude cítit příjemně?
Místo, kam rád pozve své přátele, rodinu nebo obchodní partnery?
Místo, které se chválí i po odchodu z něj?
V okamžiku, kdy host vstoupí do restaurace nebo kavárny, probudí všechny smysly a podvědomě začíná být mnohem náročnější než v běžném životě. Než se jeho první sousto dotkne rtů, má dostatek času prozkoumat prostor, obsluhu i servírování a vytvořit si na ně názor.
Věřte, že správné servírování má velký vliv na to, jak bude zákazníkovi Vaše jídlo chutnat.
A MY CHCEME, ABY CHUTNALO
Tak málo stačí, abyste v zákazníkovi vytvořili pocit JSI TU SPRÁVNĚ, strong> a buďte si jisti, že Váš podnik pak doporučí i přátelům-puntičkářům.
Zkuste se na chvíli stát svým zákazníkem.
Je pátek 19:00 a Vy sedíte ve svém podniku.
Jaký je Váš první dojem?
Chcete pro zákazníka udělat víc? Je tedy čas na změnu.
„Zkusme krok po kroku probudit u zákazníka všechny smysly. “
„O hmat a zrak se můžeme postarat my.“
Už při vstupu do restaurace či kavárny může hosta upoutat vkusná dřevěná tabule z masivu z naší nabídky, třeba i s Vaším vygravírovaným logem (pozn. aspoň se Vám ji nikdo nepokusí ukradnout ).
Můžete si vybrat z několika možností provedení, rozměrů, , zda je vhodná pro exteriér , či interiér a vyrobena z měkkého, případně masivního dřeva.
Nechejte vyniknout svou nabídku dne například na nástěnné tabuli umístěné na malířském stojanu.
Získejte si přízeň hosta krásně prostřeným stolem, ke kterému neodmyslitelně patří vkusné a kvalitní produkty ze
Produkty jsou vyrobené převážně z kůže Spectro, která je odolná vůči vodě a neublíží jí ani sluneční paprsky.
Barevná rozmanitost Vám zaručí spokojenost a potisk loga na produkt úspěch.
A mít úspěšné a spokojené klienty je pro nás dostatečnou motivací.
A co je Vaší motivací?
„Pokud bychom neměli smysl pro krásu, nebylo by krásy.“
Víme, že získat Michelinskou hvězdu stojí v gastronomii spoustu námahy, ale špatnou pověst můžeme získat „šmahem ruky“.