Blog

Jsou tácky jen malé a nedůležité detaily?
5 důvodů, proč se vyplatí investovat do stylových tácek Tácky pod sklenice jsou v restauracích a kavárnách často považovány za malé a nedůležité detaily. Jejich význam je…

ELEGANTNÍ RESTAURACE: SERVÍROVÁNÍ JE KLÍČEM K ELEGANCI A UDRŽITELNOSTI
Proměňte interiér své restaurace s designovými servírovacími soupravami Spectro z recyklované kůže V dnešním světě gastronomie je důležité neustále hledat způsoby, jak vyniknout…

Dílna Mr.Horeca
Rok 2021 byl plný očekávání v hotelovém a gastro průmyslu, ale můžeme si říci, že tento rok byl zatím úspěšný nad naše očekávání. Byli jsme schopni plně převést touhy a potřeby našich klientů do reálné podoby, poskytnout jejich klientům pohodlné…

Výhody a tipy využití hotelové informační knihy
Využít mezi-sezónní čas na důkladnou přípravu do nové sezóny je rozumné. Je předpoklad, že klienti, kteří dovolenkovali v zimě v horských zahraničních destinacích,…

S doplňky od společnosti Mr. HORECA dodáte svému zařízení punc výjimečnosti
Standardní hotelový či restaurační prostor mění místo na přátelské nejen vstřícný personál, čistota či kvalitní jídlo, ale i doplňky dekorované vkusem. Myslíme i na ty nejmenší detaily, díky kterým se u Vás klienti budou cítit výjimečně. …

Vítejte u nás
Funkční a designové produkty pro hotely, restaurace a kavárny. Vzorky zdarma Vzorky z naší standardizované nabídky na Vámi poptávaný produkt Vám odešleme zdarma spolu se vzorníkem barev materiálů. Individuální přístup Ke každému klientovi…

Péče o tabule - plocha ABS vs plocha HDF
Umývání plochy tabule: Křídový fix: Po použití křídového fixu je možné tabuli omýt mokrou houbičkou a následně jej vysušit hadříkem. V př…

Personalizace loga a grafické podklady
Jedním z nejdůležitějších kroků při personalizaci je dodání grafických podkladů, konkrétně vašeho loga, ve vektorovém formátu. Bohužel, mnoho zákazníků m…

My jíme očima a Vy?
Chcete vytvořit zákazníkovi místo, kde se bude cítit příjemně? Místo, kam rád pozve své přátele, rodinu nebo obchodní partnery? Místo, které se chválí i po odchodu z něj? V okamžiku, kdy host vstoupí do restaurace nebo kavárny, probudí…