Záruční doba a reklamace

Zodpovídáme za vady, které má objednané zboží v době převzetí kupujícím.

Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění a prodávající je povinen tak učinit bez zbytečného odkladu.

Pokud jde o vady, které omezují používání produktu, nakupující má právo na přiměřenou slevu z ceny zboží. Záruční doba u fyzických osob trvá 24 měsíců, u právnických 12 měsíců a je započata dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci kupující uplatňuje u prodávajícího, u kterého bylo zboží zakoupeno.

Chcete-li objednané zboží vrátit do 30 dnů zpět, pošlete ho na adresu: Mr. HORECA, Puškinova 9, 085 01 Bardejov. Po převzetí balíku Vám peníze vrátíme.

K obsahu balíku vložte tento reklamační formulář.

Při vrácení zboží je třeba zboží zabalit tak, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy. Pokud tak nebude učiněno, zboží nebude možné reklamovat.

Reklamace se nevztahuje na

  • mechanické poškození zboží, které nevzniklo při přepravě (roztrhnutí, zlomení, poškrábání, rozbití apod.),
  • poškození zboží způsobené kupujícím nebo jinou osobou,
  • poškození vzniklé opotřebováním výrobku, tj. vzniklé nadměrným a nesprávným používáním výrobku během záruční doby,
  • už poškozené zboží, na které byla poskytnuta sleva, a zákazník byl o vadě informován.

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod www.mrhoreca.cz, provozovaný společností VYNIKNI, s.r.o. , IČO: 50132890, se zavazuje, že nezneužije Vaše údaje ve smyslu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, všeobecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen jako „GDPR“) a neposkytne Vaše údaje třetím osobám a osobám, které můžou údaje zneužít. Respektujeme Vaše právo na soukromí. V zájmu transparentnosti této zásady poskytujeme podrobné informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme, k jakému účelu, na jak dlouho, komu je poskytujeme, jaká máte práva, a spoustu dalších informací.

Alternativní řešení sporů

V případě, že nejste spokojeni s vyřízením Vaší objednávky, dodaným zbožím nebo našimi službami, napište nám na info@mrhoreca.cz. Pokud jsme Vaši reklamaci nevyřídili k Vaší spokojenosti nebo pokud se domníváte, že jsme mohli porušit Vaše práva, můžete podle zákona 391/2015 CFU podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu.

Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel (fyzická osoba), který při uzavírání plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů, vyplývající ze spotřebitelské smlouvy uzavřené na dálku, se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, hodnota zboží ve sporu nesmí přesáhnout 20 eur.

Subjekt alternativního řešení sporů podle §3 zákona 391/2015 CFU může od Vás požadovat úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH za zahájení řešení sporu. Návrh můžete podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 CFU nebo na stránce www.youstice.com/sk.

Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru
fax č.: 051/ 7721 596

Výroba na míru

Výroba na míru

Objednané produkty potiskneme Vaším logem. Pokud jste nenašli produkt, který Vás zaujal, vyrobíme Vám ho na míru.

Rychlá realizace

Rychlá realizace

Produkty, které máme skladem, expedujeme hned po přijetí objednávky.

O době realizace produktů na míru a personalizovaných produktů, Vás bude informovat naše obchodní oddělení.

Za kvalitu ručíme

Za kvalitu ručíme

Objednejte si u nás vzorek zdarma.

Neobáváme se jít „s kůží na trh“ a proto Vám rádi vzorky produktů odešleme / zcela zdarma / na Vámi zadanou dodací adresu, kurýrní společností GLS.

Vzorky požadovaných produktů si můžete ponechat pár dní a následně připravíme svoz vzorků zpět k nám. I tato služba je pro Vás bezplatná.