FAQ - nejčastěji kladené otázky
Jak mohu objednat zboží?
Objednávku můžete vytvořit přímo na našem e-shopu přidáním zboží do košíku a vyplněním objednávkového formuláře. Objednávku lze také provést telefonicky nebo e-mailem.
Je v ceně produktů již zahrnuta personalizace vlastním logem?
Ne, v ceně produktů není zahrnuta personalizace vlastním logem. Logo můžeme nacenit podle druhu personalizace, velikosti loga a počtu kusů. Vaše logo nám můžete zaslat dodatečně e-mailem na info@mrhoreca.cz.
Je možné objednat si menší počet kusů, než je stanovený minimální odběr u daného produktu?
Pokud si přejete menší počet kusů, než je stanovený minimální odběr, pošlete nám prosím svůj požadavek na info@mrhoreca.sk nebo info@mrhoreca.cz a individuálně ho posoudíme.
Mohu si vybrat vlastní rozměr produktu, nebo je možné vybírat pouze z rozměrů uvedených na e-shopu?
Můžeme vyrobit rozměr dle vašeho zadání, posuzujeme to však jako produkt na míru – minimální odběr je 50 ks. Každý požadavek posuzujeme individuálně, proto nám svůj požadavek zašlete e-mailem a uveďte, o jaký produkt máte zájem a jaké jsou požadované vnější nebo vnitřní rozměry.
Je v ceně informačního stojánku „RESERVED“ zahrnut i nápis RESERVED?
Ano, nápis RESERVED nebo jiný druh nápisu označující rezervaci je zdarma, pokud si vyberete z raznic, které jsou již vyrobené (platí pouze pro Spectro a Berlín kůži). Na omyvatelný papír můžeme bezplatně natisknout jakýkoli nápis dle vašeho výběru.
Mohu si informační stojan „RESERVED“ nechat personalizovat vlastním logem?
Ano, je to možné, pokud velikost loga bude odpovídat rozměru stojánku. Náklady na personalizaci logem budou naceněny dodatečně.
Jak se mám starat o produkty?
Každý produkt má v popisu informace o údržbě. V případě potřeby najdete na naší stránce specifické návody, jak produkty správně čistit a udržovat.
Je zaslání vzorků zdarma včetně dopravy?
Ano. Pokud požádáte o zaslání vzorků, doručení i vrácení zpět k nám hradíme my.
Jaká je doba dodání?
Doba dodání zboží je 1-3 pracovní dny. V případě výroby produktu na míru je dodací lhůta dohodnuta individuálně před zahájením výroby.
Jak mohu sledovat stav své objednávky? Po odeslání objednávky vám zašleme sledovací číslo, pomocí kterého můžete sledovat pohyb balíku přes kurýrní službu.
Jaká je cena dopravy?
Cena dopravy závisí na způsobu doručení a aktuálním ceníku. Při objednávce se vám zobrazí přesná cena za dopravu před jejím potvrzením.
Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?
Ano, pokud jste spotřebitel (fyzická osoba), máte právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu. Toto právo se však nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku nebo zboží upravené podle vašich požadavků.
Jak mohu uplatnit reklamaci?
Pokud zjistíte vadu zboží, neprodleně nás kontaktujte písemně nebo e-mailem a přiložte doklad o koupi. Reklamaci se zavazujeme vyřídit do 30 dnů od jejího doručení.
Mohu vrátit zboží vyrobené na míru s logem mé provozovny?
Ne. Zboží vyrobené na míru nelze vrátit. Abychom těmto situacím předešli, v rámci objednávky vytváříme vizualizaci produktů zdarma a do výroby je posíláme až po vašem schválení. Také proto nabízíme zaslání vzorků zdarma, abyste si mohli prohlédnout barvu či materiál zblízka a rozhodnout se, zda se vám hodí do provozovny.
Mohu uplatnit reklamaci i na produkty na míru?
Reklamace se vztahují i na produkty na míru, pokud se na nich objeví vady způsobené výrobou. Pokud zjistíte jakékoli chyby, prosím, neprodleně nás kontaktujte, přiložte doklad o koupi a vyplněný reklamační formulář.